Wat doe ik, als mijn bestelling na 3 dagen nog niet is aangekomen?

Uw bestelling gaat normaal gesproken dezelfde dag nog naar ons logistieke centrum, of op zijn laatst de werkdag erna. Op deze manier worden de meeste bestellingen tijdig afgehandeld. Toch kan het in sommige gevallen voorkomen, dat pakketten langer onder zijn. In dat geval verzoeken wij u, met onze bestel hotline contact op te nemen op 00800 2500 3500, maandag tot zondag van 8 - 20 uur.

Wat doe ik als mijn bestelling niet compleet is?

Neem in dat geval aub contact op met onze bestel-hotline. U kunt ons gratis bereiken onder 00800 2500 3500, maandag tot zaterdag van 08 tot 20 Uhr.

Kan ik een tijd afspreken voor de levering?

Geef uw wensen voor een afspraak door bij uw bestelling, telefonisch of per email. Bij bestellingen over de webshop is het helaas niet mogelijk om een afspraak over het leverstijdstip te maken.

Welke onderneming verzorgt de verzending?

Pakketten die lichter zijn dan 3 kg worden door DHL bij u thuisbezorgd. Zwaardere pakketten worden door GLS verzonden.

Wat doe ik als ik wil reclameren?

Bij ongeacht wat voor reclamatie kunt u zich het beste met onze hotline in verbinding stellen. U kunt ons gratis bereiken op 00800-2500 3500, maandag tot zaterdag, van 08 tot 20 uur.